Sunday, November 04, 2012

Upozornění: Barvení vlasů

Ahoj všem,

dnes večer jsem si barvila vlasy barvou na vlasy od Palette Mousse Color odstín 668 Mahagonový. Barva už při míchání byla divná. Udělaly se v ní cucky jako když se smíchá hladká mouka s vodou. Tak jsem ty cucky rozmatlala po rukách a pak do vlasů, aby ten odstín alespoň trochu chytl. Nechala jsem působit jen krátce (cca 10-15min a ne 30min, jak stálo na krabičce), aby mi to nechytlo moc do černa. Ještě že jsem tak udělala. Po deseti minutách mě začala pálit hlava, tak jsem si hlavu šla umýt. No, po umytí to byla ještě větší hrůza. Po tom, co jsem si sáhla na vlasy, jsem si připadala, jako když sahám na chemlon. Fuj. Nanesla jsem tedy závěrečný kondicionér a docela se to zlepšilo. Pak mi došla teplá voda a musela jsem ven, vlasy začínaly opět chemlonovatět. Hlavu jsem osušila, ale pořád mi hořela pokožka na hlavě. Navíc se mi po těle začaly objevovat červené fleky. Nejdřív na nohou, pak rukou a nakonec na hrudníku. Měla jsem je i ve vlasech. Všechno hrozně pálilo a svědilo. No moje první kroky vedly na internet. Tam jsem se dozvěděla pěkné věci. Hodně holek si právě na tento typ barvy od Palette stěžovalo a mělo podobné, ne-li horší příznaky. Otoky, hnis a spoustu dalšího. Naštěstí mi fleky zmizely, kůže už mě nepálí, ale tuhle barvu už nikdy více! Docela mě to zarazilo, jelikož na nic alergická nejsem a barvím se už asi rok a nikdy se mi nic takového nestalo. Byla jsem docela v šoku a myslela na nejhorší, naštěstí se moje obavy nepotvrdily. Tak si dejte pozor, tuhle barvu já bych osobně nikdy nikomu nedoporučila! Na každého však může působit jinak, ale radši to nepokoušet. Na značku Palette jsem totiž slyšela více špatného než dobrého.

Původní barvu už jsem vyhodila, tak alespoň obrázek z internetu.

Petra

15 comments

  1. Díky za upozornění, zrovna jsem uvažovala, že tuto barvu vyzkouším, začali totiž vyrábět i zesvětlovače. Jak ale vidím, tak radši to pokoušet nebudu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si dám teď od barvení trochu oddych a příště už jenom barvy od L´Oréalu :)

      Delete
  2. Já mám od nich ráda šampony, barvu jsem nezkoušela a ani zkoušet nebudu, děkuju za varování :D :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dneska jsem se dozvěděla, že mám asi nějakou alergii na nějakou složku z této řady. Předtím jsem měla od nich jen šampony a nic mi nebylo...Prý mají taky různá složení. Takže je možné, že je tohle jen špatná řada :)

      Delete
  3. Mně po ní teda nic nebylo, akorát, že se dost blbě nanášela, protože rozhodně po promíchání v tom šejkru nevyrobí pěnu, ale na dně zůstane ten prášek a konzistencí to spíš připomíná bahno. Takže už ji nechci, pořídím si příště Perfect Mousse (Palette barvy mám ráda, L'Oreal mi nevyhovuje, jedna barva mi totálně zchemlonovatěla vlasy, druhá se smývala a to používám černou.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně třeba nejvíc vyhovují barvy L´Oréal Casting Creme Gloss. Do té půjdu příště :) Ale s tou černou je to docela divné.

      Delete
    2. Už nevím která barva byla která, jedna z nich Casting a pak ještě cosi pěnového, po jedný jsem měla vlasy totálně vysušený (já, která neustále řeším rychle se mastící vlasy) a po druhý mi po, nevím, cca třech týdnech začala v místě barvení odrostů (zkrátka tam, kde ještě ve vlasech nebyla tolikrát navrstvená barva z předchozích "zároků" prosvítat) moje hnědá. Normálně prosvítat, bylo to vidět i při běžném světle, že mi černá jde jinak na slunci do hněda je v pořádku, odmítám používat nepřirozenou modročernou. A vypadat barevná jak májové kotě samozřejmě taky nechci. :-) U mě L'Oreal barvy teda mají útrum. :-) Jo a navíc Perfect mousse jde mnohem líp dolů, nenechává fleky na pokožce hlavy. (Jiný Palettky sice drží jak helvétská víra i tam, kde nemají, ale to mi celkem nevadí, protože pěnový barvy se rozmazleně nehodlám vzdát, vlasy do pasu se s klasickou barvou, která všude teče, barví poněkud blbě. :-)

      Delete
    3. To chápu, ale stejně je to zvláštní. Něco podobného jsem zažila s barvami od Garnieru. Chytlo mi to strašně blbě, odrosty hodně světle a konce hodně tmavě. Takže jsem musela stejně znovu odbarvovat L´Oréalkou. No 100 lidí, 100 "chutí". Jinak to nevysvětlím :D

      Delete
  4. Měla jsem tuto barvu a musím říct, že mi naštěstí nic špatné nedělala. Na druhou stranu ani pořádně nebarvila, takže bych si ji už nekoupila :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  5. Tak to nepotěší,.. no ještě že si nebarvím vlasy :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ono na barvení sem tam, není nic špatného, ale pokud to dělá tohle, tak to asi nebude to pravé ořechové! ;-)

      Delete
  6. Ty jo, to zní docela děsivě! Ještě, že to docela rychle přestalo...

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem hned panikařila. Bála jsem se, ž celá oteču a pak budu muset do nemocnice. Naštěstí se tak nestalo :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.