Monday, December 01, 2014

MAKE A WISH AND THE DREAM COMES TRUE

První prosincový den přímo svádí k sepsání stromečkového wishlistu. I mě to zlákalo. Sedla jsem si k počítači a začala přemýšlet, co bych asi tak chtěla. Nakonec jsem měla potíž vymyslet alespoň tři věci, protože trojka je pěkné číslo a za každý přežitý týden před vánoci si zasloužím jednu odměnu. Tak se pojďme podívat, co že si to nejspíš nadělím pod vánoční stromek tentokrát.

Karl Lagerfeld for Her - krásnější flakón jsem ještě neviděla. Za tímto pokulkává i má nejoblíbenější Acqua di Gioia. Vůni jsem si letmo vyzkoušela v obchodě a musím přiznat, že si už přesně nevybavuji, jak voněla, ale risknu to, protože risk je zisk a já věřím, že si spolu sedneme.

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector - mně se prostě strašně líbí na rtech. Navíc si ho chváli skoro všechny blogerky ve všech koutech země. Tak proč by neměl sedět mně? Jdu do něho, kdyby měli nějakou perfektní sadu za přijatelnou cenu, neváhám! Na sobotním blogosrazu jsem si koupila dupe od Catrice a zatím musím říct, že moooc dobrý. Tak se ani nezdráhám odhadovat, jaký by byl originál :)

Wrist Tattoo - miluju tetování na zápěstí. Prostě se mi to strašně líbí. Takže přemýšlím, že bych do toho šla a že to udělám utajovaně, aby se o tom doma nikdo nedozvěděl. Protože eL. mi to zakázal. Prý to bude vypadat jako bych vyšla z lapáku. Ale já jsem tvrdohlavý člověk, který si stejně udělá to, co sám chce. Můj strop jsou 3 tetování. Všechny pro mě mají význam a všechny strašně chci :)


A co vy? Už máte dopisy Ježíškovi (taky tak nesnášíte Santu)? 

12 comments

  1. Zrovna včera jsem sepisovala :) Ale nejsem tak skromná :D :( Ale sama sobě naložím Polaroid (ale asi až po vánocích) a Ježíška (Adryho :D) přemluvím na tvářenku Rockateur od Benefitu. Terez

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polaroid závidím! :) A vlastně tvářeku taky! :D

      Delete
  2. Santa mi je docela jedno :) A dopis mám, ale ten je zas jedno Ježíškovi, prej samá kosmetika a já už jí mám dost :D Ale jdu s Ježíškem lovit boty, aspoň tak ;)

    ReplyDelete
  3. Santa by u nás stejně neměl moc kudy chodit, přece jen, leze komínem... :D Já jsem dopis Ježíškovi hlavně kreslila s bráškou, ten se už velmi těší. :) My ostatní to pojímáme spíš prakticky a v malém, takže já zase půjdu s Ježíškem lovit kabelku, příbory a povlečení... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je pěkné. Malé děti se vždycky těší nejvíce. Vzpomínám na své dětství a jak jsme vždycky kreslily dopisy :)

      Delete
  4. Teda ty jsi rebel! eL ti zakáže tattoo a ty stejně do toho jdeš jo? No ty jsi dobrá! Zimní měsíce jsou na tetovačku ideální, tak jsem zvědavá na výsledek, pak se pochlub. Já si wishlist nepíšu (zatím), protože by toho určitě bylo moc (hlavně do bytu), a tak to nechávám na strýčkovi příhodovi ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to rebel! Njn, prostě chci a hotovo :D Já už jsem to začala třídit, jinak už bychom museli mít nafukovací byt :)

      Delete
  5. Taktiež si chcem dať vytetovať niečo na zápästie alebo pod kľúčnu kosť:) Môj oco mal dnes rozdávací deň, tak mi kúpil mobil a šál a aj výherný tiket tak ja mám dnes Vianoce už :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klíční kost je taky parádní místo :) Tak to jsou pěkné předčasné vánoce :)

      Delete
  6. ten Karl Lagerfeld vonia krásne, rozmýšľali sme nad jeho kúpou, no nakoniec sme si povedali, že ešte s ním počkáme:)

    ReplyDelete
  7. Santa mi nevadí, naopak se mi moc líbí. Vadí mi jen to, že si ho děti pletou s Ježíškem a berou to vlastně skoro stejně. Upřímně, i já když se řekne "Ježíšek" si vybavím vzhled Santy. Jako malá jsem to tak také brala a z neznámých důvodů mi to zůstalo do teď, i když moc dobře vím, jak to celé je. V tomhle mi to hodně mrzí, protože přece jen Ježíšek je náš a Santa sem vůbec nepatří. :) (Teď jsem zadala do googlu "Ježíšek" a hádej co mi vyjelo. Ano, samé obrázky Santy). Achjo.
    Já si přeji celkově obrovskou hromadu věcí a upřímně budu ráda, pokud mi Ježíšek přinese alespoň jednu z nich. :D
    Janie Reinde

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.