Friday, December 05, 2014

CHRISTMAS TIPS: Sisters


Rozhodla jsem se napsat menší článek /sérii článků/ na téma "Moje tipy na vánoční dárky", když už se ty vánoční svátky blíží. První z rodiny si vezmeme na paškál sestřičky. Jsou většinou náročné na výběr dárků, pokud nejsou malé a stačí jim pěkná panenka nebo něco tomu podobného. To ty starší, ale přesto maldší sestřičky, jsou už větší oříšek. Ty puberťácké obzvlášť. Něco není dostatečně cool. Tohle se už nenosí. To je naprosto out. Kde to ségra žiješ? V pravěku?

Naštěstí ta moje má tuto dobu už za sebou. Doufejme. Já tak můžu vybírat dárky, které by se jí líbily nebo které by se jí hodily. Většinou se ale stejně beztak domluvíme dopředu, co by chtěla nebo nechtěla. Kdybych ale nevěděla coby, tak bych rozhodně zabrousila mezi následující předměty.

1. Tričko - nějaké originální a neotřelé. Navíc obě milujeme kočky, tak si myslím, že z tohohle by měla radost.
2. William Shakespeare - určitě by ocenila. Nejlépe celý soubor děl. Miluje Shakespeara.
3. Plugy - nějaké menší, ale myslím, že by jí potěšily. Navíc tyhle by jí šly k očím :)
4. Conversky - rozhodně s americkou vlajkou a vyšší. 
5. Davidoff Cool Water - její oblíbená vůně. Tím nemůžu nic zkazit.
6. Starbucks - všechno. Poukazy, dárkové balíčky, hrnečky, kafíčko. Prostě všechno!

A jaké jsou vaše tipy na dárky pro sestřičky?

4 comments

  1. Jooo, hrníček, a kafčo, čokoládiu! Můžu býtTvá sestra?? ;-)

    ReplyDelete
  2. taky jsem vytvářela článek s dárky pro blízké a teď si tak zazlívám, že mě nenapadla kniha :)

    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    ReplyDelete
  3. Sestřičce dám kosmetiku, jak jinak. :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.