Tuesday, December 09, 2014

CHRISTMAS GIFTS: Moms

 
Dneska pokračujeme v rozjeté sérii, protože se vánoce kvapem blíží. A já nakupuju dárky spíš pro sebe než pro ostatní. V tomto týdnu už třetí. Ale tak. Myslím, že si to zasloužím a na dárky pro mé blízké se také co nevidět dostane. To slibuju! Dneska jsem si připravila takovou menší inspiraci na dárky pro maminky, které jsou tu celý život pro nás a které by za nás mnohdy i dýchaly. Já bych pro tu mojí udělala všechno na světě a snesla jí snad modré z nebe.

1. Boty - není nad kvalitní obutí. Kozačky, ač nízké, jsou prostě trendy a nikdy asi nevyjdou z módy.
2. Lak na nehty - v rudém odstínu, protože ty se mé mamce líbí asi nejvíc.
3. Kvalitní povlečení - zaslouží si ho, jelikož si po x-letech spaní na rozkládacím gauči koupila pořádnou postel. A co dělá postel postelí?! Kvalitní, teplé a čerstvě vyprané povlečení :)
4. Obraz s kočkou - musím to vysvětlovat? Máme rády kočky!
5. Nástěnné hodiny - skvělá dekorace do nově zrekonstruovaného bytu.
6. Peněženka - pořádná a velká. Ne taková ta mini-pidi.
7. Rtěnka - s ní se nemůže nic zkazit. Chanelí rudá je prostě nadčasová.

Co máte pro vaše maminky vy?

3 comments

  1. haha, taky nakupuju zatím víc pro sebe, cítím se jako ten největší sobec na světě :D. Hezké tipy, já mám zatím pro mamku balíček dekorativky od UNE...

    ReplyDelete
  2. Ty jo, potřebovala bych vědět, odkud je ten obraz :)

    http://theclarkysworld.blogspot.cz/2014/12/vanocni-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.potpourrigift.com/itemdy00.aspx?ID=26,1483&T1=R95071

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.