Friday, December 26, 2014

CHRISTMAS IS ALL AROUND


Aneb Jakpak jste si užily Vánoční svátky moje milé? Já jsem letos vánoce neslavila doma, ale u eL. rodičů. Hezky pohromadě s celou zvířenou a dokonce nám na Boží Hod napadl i první letošní sníh.  Letos jsem to pojala tak, že jsem si trochu dárků pro sebe nakoupila a zabalila, protože já sama sobě dávám dárky moc ráda. Byla to docela fuška ničeho se nedotknout a ještě si to zabalit a počkat na stromeček :) A cože jsem to našla pod stromečkem? Tak zaprvé jsem si v Německu nakoupila do zásoby svou protibeďarovou zbraň Clearasil a také jsem přihodila borůvkové Labello. Colossalku jsem si koupila u nás v Čechách za akční cenu 139 Kč. Už se těším, až jí vyzkouším.


Dále jsem si nadělila set miniaturek od Clarins. Moje první objednávka u Jahody a všechno bylo parádní. V setu je odličovač očí, mini řasenka, BB krém a hlavně Lip Perfector v plném balení. Nemusím ani zdůrazňovat, že celé mini balení vyšlo celkem levně.

 
Na Karla Lagerfelda jsem se fakt těšila. Tahle vůně vydržela neuvěřitelně moc a navíc tak krásně voní. Objednávala jsem si jí trošku na blind, ale vyplatilo se. Už teď vím, že až to 25ml balení vypotřebuju, jdu do dalšího flakónku. Je to slibný konkurent mé neoblíbenější :)

 
Mojí nejoblíbenejší vůni Acqua di Gioia od Armaniho jsem dostala darem od mého milovaného muže, kterému jsem při každé její reklamě v TV, div nekřičela do uší, že TOHLE je moje nejoblíbenější vůně na světě! Jenže on nikdy pořádně nedával pozor a když jsem si den před vánoci (kdy začal shánět dárky) uvědomila, že existuje víc verzí, docela mě polilo horko. Naštěstí si nechal poradit od paní prodavačky v Douglasu a vybral tu originální verzi. Trefa do černého :)

 
Já i můj milý mě známe a proto jsem dostala knížky. Hobita ode mě a Pána prstenů od milého. Největší sranda byla, když jsem si prohlížela Pána prstenů a vzadu jsem nahmatala cenovku. No podívala jsem se na cenovku a pak na muže. A slovy klasika: "Jsem věděl, že jsem na něco zapomněl." :D

 
Od eL. rodičů jsem dostala mojí nejoblíbenější řadu Milk&Honey od Oriflame. Nejlepší je ten krém na ruce a sprcháč. Vydrží nádherně vonět celou noc a pokožka je potom hezky vláčná.  A pak ještě čokoládku, která bohužel nepřežila :)


Od eL. prarodičů jsem dostala sadu od Fa. Sprcháč a deodorant. Sprcháč má krásnou temně modrou barvičku, ale vůně mi přijde celkem pánská. S deodorantem asi nebudeme kámoši. Ta vůně prostě není pro mě, ale hodně mě to potěšilo :)

A zítra jedeme nanovo! Christmas nr. 2 u mé rodiny :) Z čeho jste měly největší radost vy?

13 comments

  1. krásné dárky, já letos dostala beyonce wild orchid!

    ReplyDelete
  2. Pekne, oriflame miluji.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Dostala jsi parádní dárečky! Karl Lagerfeld je můj nejoblíbenější parfém. ;-) Asi aby mu nebylo na poličce smutno, pod stromečkem jsem našla Carolinu Herreru 212 VIP... a spoustu další kosmetiky, kdyby se Ti chtělo, koukni ke mně na článek - odkaz. :-)

    ReplyDelete
  4. Krásné dárečky :). Karla jsem dlouho chtěla, ale pak mi přišla ta vůně taková obyčejná, ale vzhledem k tomu, kolika lidem se líbí, tak je to asi jen mou kůží :D. Já mám velkou radost z Mary Lou Manizeru :)!

    ReplyDelete
  5. krásné dárky jsi dostala :) Jaký jen clearasil? Doufám, že podáš report, já jsem po všem anitibeďarovém jako divá :)
    Přeji hodně štěstí do nového roku, hodně lásky a zdraví a všech těch důležitých věcí.

    ReplyDelete
  6. Krásné dárečky :). Parfem jsem dostala taky, už mi docházel. Jinak tu novou řasenku od Maybelline zbožňuju, už jsem si koupila do zásoby dvě další. Délá vážně ty nejlepší řasy :). Jinak já dostala ještě kabát, obal na notebook atd.. Zbytek dárků mám na blogu :).

    ReplyDelete
  7. Krásné dárečky! Já jsem naštěstí letos dostala voňavku jen jednu, už mi doslova přetékají na poličce.. a já jsem ještě taková, že vždy používám jen jednu, takže se na řadu dosávají až tak po 2-3letech.. hrůza :D Jinak největší radost jsem měla asi z benefitího kitu tvářenek:)

    ReplyDelete
  8. krásné věci a krásné fotky! já mám fakt radost z jablíčkové paletky (a telefonu :D), ale zatím se na ni jenom dívám, než se nafotí, tak to chvíli potrvá :D a vlastně ze všeho, kosmetiku jsem si víceméně u Ježíška objednávala sama, takže to byla trefa do černého, knížky taky nějaké byly... letos jsem fakt hodně spokojená :)

    ReplyDelete
  9. Moc pěkné dárečky :) Od Milk Honey jsem měla masku na vlasy, která byla naprosto skvělá a na Vánoce jsem dostala od kamarádky odličovací mléko, který je taky super :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
  10. No, pěkné věci jsi objevila pod stromečkem, já tam našla Karla také a po té Collosalce koukám, ale stále váhám, zda si ji pořídit, nicméně to vypadá, že těch úžasných 139,- Kč bude ještě nějakou dobu stát :-D bára.kára blog

    ReplyDelete
  11. tohle Fa kombo úplně miluju :) ta vůně je přesně můj šálek kávy. moc by mě taky zajímalo, jak voní Karl.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.