Wednesday, December 17, 2014

CHRISTMAS GIFTS: Boyfriends

 
Zachvíli je to tady. Už se také těšíte? Já jo. Je to pech, mít nakoupené dárky pro sebe a nemoci se do nich začíst nebo je vyzkoušet. A čekat a čekat. Takže já čekám a těším se jako malá :) Pro sebe mám přichystáno. Horší je to vymyslet dárky pro eL. No rozumnějte tomu. Máme se rádi už přes 5 let a to už je celkem dlouhá doba. Všechno, co jsme si chtěli dát, jsme si nadělili už během roku, protože zastávám názor, že člověk toho druhého může obdarovat, i když nejsou vánoce. O to těžší je potom hledat nějaká malá překvapení, aby vám přítel nezůstal bez dárečků pod stromečkem.

1. Nokia Lumia - já bych mu jí strašně ráda koupila, ale když on se nemůže rozhodnout. Jsme "blázni" do peračního systému WP a přes to vlak nejede. Fuj na Androida :)
2. Balíček uzených dobrot - u nás v Plzni máme domácí udírnu, kde se udí super mňamky podle původních receptur. Fakt výborný a voňavý dárek pod stromeček.
3. The Hitchhiker´s Guide to the Galaxy - jeho asi nejčtenější kniha, která nám chybí v knihovně, takže kdo ví :)
4. Lístky - do divadla, na koncert. Prostě někam za kulturou.
5. Stojánek na holící strojek - jeho strojek máme ve skleničce na poličce a tu bych nejradi odstranila, ale nemůžeme protože by neměl holítko na dosah ruky. 
6. Boxerky - bez těch by to nebyly vánoce! :D

A co dáváte vy?

3 comments

  1. Super dárky! :) Já mám svoje tipy na blogu http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/tipy-na-vanoce-muzi.html :)

    ReplyDelete
  2. Cožeee WP? Jaký fuj na Androida? :D Tak to teda nee, já jsem zase nemocná z Androida, a WP nesnáším :D Přesto, že jsem nokie měla vždycky ráda, tak teď bych si žádnou nekoupila. I když mám pocit, že některé už začali dělat s Androušem. Takže třeba časem ;-)

    ReplyDelete
  3. souhlasím s tví výrokem na androida, jako není to tak hrozné...ale nikam se to neposouvá a nějaký modernější design je jim asi španělskou vesnicí. Android jsem taky opustila. Mam apple. Pro boyfrienda se nakupuje vždycky nejlépe.Boxerky jsou klasika, ale na trhu je jich hodně. Dobroty jsou vždycky dobré.

    Nooo hoorší oříšek je dárek pro tátu či dědu ?

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.