Wednesday, December 03, 2014

KHADÍ Neem pleťová maska


Jednou jsem si to tak štrádovala do bio obchůdku pro nějakou tu nezbytnost do mé kosmetické výbavičky. A hle. Uviděla jsem stojan s Khadí produkty a musela to jít očíhnout. Měli tam toho opravdu mraky. Barvy na vlasy (ano, mám doma 2 balení na zkoušku, ale nemůžu se rozhoupat si tu hlavu obarvit), kondicionéry, sprchové gely, apod. A pak jsem zahlédla tohohle mazlíka. Přesněji řečeno Neem pleťovou masku pro normální až mastnou pleť. 


Maska má antibakteriální účinky a při pravidelném používání by měla regulovat nadměrnou produkci kožního mazu. Má pleť rozjasňovat a zároveň čistit ucpané póry. Pomáhá i při různých kožních problémech. Maska se dodává v kovové plechovce, ve které najdete 50g pytlíček s produktem. Výhodou je, že pikslu můžete potom opět použít. Třeba na čaj :)

Složení (INCI): Solum fullonum (Fullerova hlinka), Azadirachta indica (neem), kalamin, Zincum Oxydatum (oxid zinečnatý), Ocimum sanctum (tulsi), Symplocos racemosa (lodhra), Psoralea corylifoliae (bawachi), Berberis aristata (dřišťál, bergannte berberitze), Cinnamomum camphora (kafr), olej Azarachta indica (neem)

 
Použití je snadné. Stačí smíchat cca. 2 kávové lžičky prášku s růžovou vodou nebo převařenou studenou vodou. Měla by vám vzniknout krémovitá pasta, která se dá lehce roztírat. Pak doporučuji vzít nějaký štětec a nanést postupně na celý předem vyčistěný obličej. Vyhněte se citlivějšímu očnímu okolí. Pro sušší pleť lze vodu nahradit mlékem a je možno přidat i trochu medu. Masku nechte působit cca 15-20 minut do úplného zaschnutí a poté smyjte teplou vodou. Doporučuje se používat masku cca 1x za 7-10 dní.


Maska má hodně zemitou vůni, takže nečekejte žádné šeříky. Pleť nijak nedráždí. Lidé s citlivější pletí by si měli dát pozor při odmaskovávání, jelikož maska obsahuje drobné částečky, které by mohly podráždit pokožku. Ale zase jsou dobré na peeling obličeje. Maska hodně osvěžuje a chladí. Odér z masky nepálí v očích. Póry jsou po ní opravdu vyčistěné, jen není tento efekt trvalý, ale po čem je, že?! Za mě mohu masku doporučit. Vydrží na XY použití a za cenu 259,-Kč není o čem mluvit. Prostě hrňte to ke mně! :)

Zaujala vás maska? Zkoušeli jste?

7 comments

  1. Tak to je něco pro mě. Já teď používám zelený jíl a je vážně úžasný! :)

    ReplyDelete
  2. Děkuji za typ, vypadá dobře :)

    ReplyDelete
  3. Khadi plechovky jsou boží ♥ Já teďka používám čistý růžový jíl, a taky jsem hodně spokojená, konečně mám pocit u masky, že něco dělá a nestojí 300 za 4 použití (zdravím Lush). Jinak od Khadí jsem měla jenom hennu, a byla jsem spokojená ;-)

    ReplyDelete
  4. Tak jo, až příště dojdu do osvědčeného obchůdku, kde jsem na ni posledně už i koukala, tak ji vezmu! :)

    ReplyDelete
  5. Nooo, vypadá to určitě přinejmenším zajímavě :-) Já bych asi ale nezvládla tu zemitou vůni :-)

    ReplyDelete
  6. Taky ji mam a je fajna.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Maska vypadá zajímavě, Khadi masky mám moc ráda, opravdu účinkují, jen jsou na mě hodně silné

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.