Wednesday, July 23, 2014

L´ORÉAL Collection Privée: J.Lo & Julianne


 
Po mém posledním cvičícím výlevu je na čase dát si také trochu té kosmetiky. Dneska jsem si proto připravila článek, který bude pojednávat o jedné z mých úchylek. A to o rtěnkách. Když jsem zjistila, že L´Oréal  bude mít novou limitovanou edici nude rtěnek Collection Privée, řekla jsem si: "No bóže! Ne, já odolám!" A pak jsem šla do drogérky a viděla je tam. Hezky vyrovnané, vystavené a s překrásnými obaly.


Netroškařila jsem a vzala jsem si rovnou 2 kousky. Jednu na popud Týny z In Your Face!, protože jsem jí viděla u ní na Instagramu a prostě jsem se do toho odstínu zamilovala. A druhou, protože se mi prostě líbila! :) Navíc, nekupte to, když jedna stála 199 Kč místo 299 Kč. A na slevy na kosmetiku já slyším :)


Osobně tedy vlastním J.Lo a Julianne. Obaly jsou moc hezké a elegantní. Jsou též bytelné a mají pogumovaný obal. Nebo mi to alespoň přijde. J.Lo je hodně nude barvička, která je vhodná úplně pro všechny příležitosti, ale na den, do práce mi přijde naprosto ideální. Navíc i hezky voní. Julianne je naproti tomu hodně do růžova, alespoň  na mě jo. Ale pořád krásná. Rtěnky samotné jsou hodně máslové a pigmentované. Výdrž mají obě hodně slušnou. Pokud nebudete jíst a pít jako čuňátka, pak vydrží v pohodě i pár hodin. Nevysušují, ba naopak jsou hydratační. Bála jsem se právě kombinace hydratace a dlouhé výdrže. Ale nezklamaly holky moje. 

 

No co na ně říct závěrem? Jedním slovem skvělé. škoda, že si jich nemohu dovolit víc vzhledem k mým očím a celému obličeji. Pokud nad jejich koupístále váháte, pak bych vám odporučila počkat si na nějakou povedenou akci a rozhodně koupit. Nebudete litovat. Minimálně J.Lo je hodně univerzální a podle mého bude slušet naprosto všem! 

Podlehli jste? Nebo stále odoláváte?

12 comments

  1. Když jsme spolu byly v té drogerii, říkala jsem si "Ach bože, ty obaly!!", ale stejně jsem odolala.. Ale tohle?! Tohle?! To je podpásovka!
    J.Lo vypadá prostě božsky..!

    ReplyDelete
  2. Obě vypadají úžasně! Taky jsem myslela, že odolám...ale další jásající recenze mě neustále nahlodávají. Asi podlehnu :D

    Radu - UltimateChic

    ReplyDelete
  3. Já mam odstin Eva, a je super :) taky jsem je hrozne chtela a jsem rada, ze jsem si aspon jednu poridila. A taky v akci :D

    ReplyDelete
  4. Hrozně se mi líbí, ale mám u těchto nude ostínů vždycky strach, že mi nebudou sedět. A vyzkoušení na ruku mi nepomáhá. Bohužel jsem neobjevila žádnou hvězdu, která by mohla mít podobný odstín pleti.

    ReplyDelete
  5. Pridaj prosím fotku ako vyzerajú na perách pretože takto si to vôbec neviem predstaviť a už dlhšie uvažujem o ich kúpe no stále mi prídu nejaké slabé :/

    ReplyDelete
  6. jsou krásné, ale já stále odolávám :) rtěnek mám teď docela dost, nějak jsem se rozjela s těma černýma Essence, mám jich 5 a už si připadám hrozně :D

    ReplyDelete
  7. Pozeram na nic stale v obchode, ale na drogerkovu znacku mi cena prisla trochu uletena. No v zlave by som ju brala ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. Miluju je, mám taktéž Julianne a prostě... áááách ♥♥♥

    ReplyDelete
  9. Krásné obaly, úžasné barvičky ♥
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/review-rtenky-cien-z-lidlu.html

    ReplyDelete
  10. Mám přesně ty 2 odstíny co máš ty :D

    ReplyDelete
  11. Julianne je krásná a přestože dost růžová, tak hodně "nositelná". Často po ni v poslední době sahám. Ke konzistenci nemám jedinou výhradu a souhlasím s Tvým popisem.
    Láká mě ještě Eva. Na akci čekám:-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.