Monday, July 21, 2014

30 DAY SHRED: Už v tom lítám taky!



A za všechno může jeden malý impuls v mé hlavě. Jednoho dne, začátkem prázdnin to bylo, jsem si prostě řekla, že to prostě dám. Pokud to vládnout jiní, tak já to zvládnu taky. A pročby taky ne. Tak jsem se dala na lepší stravu. Začala jsem jíst 5x denně a každý den cvičit s Jill. Dnes budu mít za sebou 17.den. Zatím jsem vynechala jen jednou, a to když jsme v neděli kátrovali na zahradě a já odházela a odvozila asi dva metráky hlíny. Takže se mi to o jeden den protáhlo. A jaké to po půlce programu je?

Den 1.
Dohajzlu. Co jsem si to zase vymyslela. Když jsem s tím ale začala, tak to dotáhnu do konce. Vždyť je to jen slabých 25 minut. Nejsem přeci žádná bábovka ne? Sakra, kde se všechen ten pot bere? To se jde potit úplně po celém těle? Hejbni sebou, ty bečko sádla!

Den 5.
Už bych si na to asi měla zvyknout ne? Tak proč mě všechno bolí? Nevylezu pořádně ani hloupý schody do prvního patra. Ale jo, jdu na to. Nevzdám to.

Den 10.
Hele, ono to nebude zas tak špatný. Kalhoty jsou trochu volný. Ale třeba je to jen mé zbožné přání. Proto Keep Goin´!


Den 11.
Jdeme na Level 2. To nebude tak hrozný. Dala jsem jedničku, tak dám i dvojku. Ty vole, to jde? Ne to nevládnu! Ale jo musím. Nejsem žádný máslo. Sakra jak to dělají, že se nepotí? Mám za sebou pouhých pět minut a mohla bych dělat reklamu na vrata od chlíva. Sakra jak někdo vydrží v planku tak dlouho?!

Den 13.
Kde je moje motivační formulka. Kde jééé? Chci to vzdát. Chci. Ale nevzdám. To dám. Jillian mi pomůže!


Den 15.
Je vedro. Asi to dneska nepůjde. Muži, co myslíš? Mám jít cvičit? Máš! Tak jdu. Spocená ještě víc než minule. Vedro na padnutí. Ale počkat. Už vydržím víc než na začátku. Už dám plank positions, které jsem ve videu... Sice pro beginners, ale i to se počítá. Jsem na sebe hrdá!

Den 17.
Jedu dál a nevzdávám to! Stačí si jen představit obrázek křičící Jill a hned se mi chce zase o něco víc. Bojím se jí! :D A navíc. Kdo by chtěl končit, když už má půlku za sebou?! :)


A co vy? Zkoušeli jste? Vydržely? A co výsledky?

8 comments

  1. Super článek :) pobavila jsem se - měla jsem totiž stejný průběh, když jsem cvičila 30 Shred. Zvládla jsem to a pak jsem hned najela na 30 Ripped - tady už se Jill opravdu bojím :)) A výsledky po 30 Shred? Začaly se mi rýsovat svaly, hlavně na břiše, mám lepší kondičku, víc síly a o číslo menší prsa :)) Jsem spokojená a pyšná, že jsem to zvládla :) Takže doufám, že budeš spokojená i ty :) Verča

    ReplyDelete
  2. Já tě žeru :-D :-D Ta ženská je fakt děsivá, to ti povim :-D Ale držíš se, zlato! Jen tak daaal! Jsem j dispozici s motivačními formulkami! :-)

    ReplyDelete
  3. Skúšala som, nevydržala som a potom som presla celý 1 level a plánovala som zas ale nedonútila som sa :D

    ReplyDelete
  4. Právě jsem v polovině 30 days shred. Pocity v průběhu cvičení mám naprosto stejné. Dneska jsem odcvičila čtvrtý den z druhého levelu a stále mám pocit, že to nezvládnu, že na to nemám, ale jedu stále dál. Oblečení je mi volnější a více výsledků najdeš tady ;-)

    ReplyDelete
  5. :D Ta ženská je na zabití. Projela jsem od ní 30 Shred, teď střídám Ripped in 30 s dalšími videi, které jsou na hoďku a s Bobem Harperem. Pneumatiky těšte se, za chvíli se rozloučíme!

    ReplyDelete
  6. máš můj velký obdiv, já jsem vydržela týden a pak se na to vykašlala, páč jsem chytla chřipku, to jsem byla ale silně namotivovaná, že těch 30 dní vydržím ... pak jsem začala ještě 2x a velice rychle skončila :( se prostě nedokážu donutit :(

    ReplyDelete
  7. S chutí jsem si tenhle článek přečetla. Ta ženská je inspirující! Viděla jsi co dokázala s lidma v The Biggest Loser? neskutečný věci!
    thumbs up for you!
    Káťa T.

    ReplyDelete
  8. tenhle článek fakt nemá chybu :D já vždycky začala, byla hrozně namotivovaná a pak to úplně vyšumělo :/ jsem na sebe naštvaná.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.