Wednesday, July 09, 2014

EVERYDAY MINERALS Mineral Make-Up



Už delší dobu chystám recenzi na ten to produkt, který mě chytl za srdce. A cože se to jedná? O minerální make-up od Everyday Minerals. Koupě to byla bezmyšlenkovitá a hodně rychlá. To jsme takhle s mou milou Marťou jely do Prahy po nákupech a já ji dotáhla do Kotvy, kde má svou prodejnu Biooo. A tam jsme začaly řádit. Ozkoušely jsme plno vzorků minerálních makeupů od Lily Lolo, ale můj chtěný EDM ve vzorcích bohužel neměli, takže jsem zvolila jedinou možnou variantu, o které jsem byla přesvědčena, že mi sedne. Představuji vám odstín Multitasking Neutral IT. Už jsem ho jednou zkoušela a psala o mini vzorečku ZDE.


Make-up má gramáž 4,8 g a je zabalen do odolné a pevné šroubovací krabičky, která má ještě pohyblivou zástrčku, aby se vám make-up nevysypal všude okolo. Podotýkám, že to nemají všechna balení. Ale co si budeme povídat, on se stejně rozsype. Aplikaci provádím asi tak, že si třikrát odklepu make-up do víčka a plochým kabuki štětcem, o které jsem psala TADY, ho nanáším krouživými pohyby. Jednou jsem to zkoušela i prsty. Jako nouzovka dobrý, ale musí se dát pozor, aby nevznikly na tváři nevzhledné šmouhy.

 

Složení:
Mica (CI 77019)
Může obsahovat: Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Ultramarines (CI 77007).

Ve složení se moc nevyznám a budu jim muset asi věřit. Konzistence je hodně jemná a prášková. Jako sypký pudr. Nenechte se zmást barvou, okamžitě po nanesení se přizpůsobí pleti. Tento make-up je intenzivně krycí, což mi moc nepřijde, ale dejme tomu. Korektor je stejně potřeba. Po použití je pleť sametově jemná a hladká. Výdrž má víc jak 12 hodin a i po maximálním možném spocení po workoutu stále drží na pleti jako přibitý.


Tohle je jednoznačně skvělý produkt, který se neztratí. Na pleti neoxiduje, nijak nemění barvu a plní to, co má. 4,8 g je až až, při každodenním používání ho nestihnu spotřebovat ani do konce života. Tohle balení jsem kupovala v půlce prosince a nepřijde mi, že bych ho vůbec začala používat, protože vůbec neubývá!. Navíc je po něm hezky sjednocená pleť, která vypadá zdravě. A to se hodí, když třeba ráno vstáváte jako mrtvola a potřebujete nahnat trochu života do tváří. Za mě hodním jako naprostou jedničku a už nic jiného nepoužívám.

Co vy a minerální make-upy?

9 comments

  1. Minerálne make-upy som ešte nevyskúšala ale vyzerá zaujímavo :)

    ReplyDelete
  2. Sakra.. Tak tohle asi fakt potřebuju, že jo? :D Že bych se konečně zbavila toho chemickýho BB a sáhla po MMU..? Hmm...

    ReplyDelete
  3. já jsem zkoušela už 4 vzorečky a ještě jsem nenašla svůj odstín. i ty světlé mi oxidujou a krytí mi přijde nic moc :( uvidím teď, když jsem opálená a mám lepší pleť...

    ReplyDelete
  4. No, taky jsem z něj ze začátku byla tak nadšená =) však jsem ho používala cca 2 roky. Jen mě teda zklamala nabídka odstínů, protože v originále se jich dají sehnat mraky, ale k nám se ne všechny dostanou a navíc jejich dodávka hodně vázne. Nakonec jsem měla 3 různé a míchala je. Makeup mi vydržel cca 4 hodky a pak se začal hrozně mastit, což mi normálně MMU nedělá a po dalších pár hodinách šel i do oranžova, takže oxidoval =/ Mělo to tak více lidí, takže to musí být jím. A při každodenní spotřebě a aplikaci pro střední krytí jsem měla tu pidi krabičku do 2,5 měsíce v čudu. Je toho tam hrozně málo. POkud Ti stačí 3 klepnutí na celé nalíčení, pak je to spíš funkce pudru, než makeupu. Já klepu na každou část obličeje jednou, tedy celkem 7x - to je pak znát i na spotřebě ;)
    PS: a to složení je pěkný ;) žádné hnusy tam nemá =)

    ReplyDelete
  5. No hrozně se bojím těch odstínů! Potřebuju kupu nejsvětlejších vzorečkůů :)

    ReplyDelete
  6. Vypadá pěkně, ale já potřebuji větší krytí. Můj minerální favorit je Lily Lolo. Nejlepší make-up za všechny moje kosmetické roky. Doporučuji ho, kudy chodím :)

    ReplyDelete
  7. já si pořád nedokážu představit, jak moc minerální make-up plní funkci make-upu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam je asi otázka, co od makeupu čekáš.. já chci krytí, neucpávání pórů, léčení pleti, SPF, perfektní odstín, sametový finiš, dlouhou výdrž, neslévání do linek a bez oxidace - takový tekutý jsme ještě nenašla =D takový minerální ale používám už po tři roky denně v kuse ;)

      Delete
  8. Celkom ma to zaujíma ako to vlastne funguje, ja sa len bojím, že keďže je to niečo ako púder, že totálne nič nezakryje. Naviac si tú aplikáciu fakt nedokážem predstaviť.
    Bianka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.