Friday, May 10, 2013

THIS or THAT: Suché šampony

Ahoj holky,

dneska tu mám pro vás nový článek s názvem THIS or THAT. Doufám, že se tu budou objevovat častěji. Ráda bych v nich porovnávala dva i více produktů, které jsou stejné nebo podobné. Ráda bych se s vámi podělila o své zkušenosti a poznatky a možná bych vás ušetřila zbytečné koupi předmětu. Tak se na to vrhnem. Dnešním tématem jsou suché šampony.

Však to všechny známe. Vlasy se mastí a zrovna je "válecí" den a vy si říkáte: "Prdím na vlasy. Však se nikam nechystám." A pak najednou začne zvonit telefon s tím, že za hoďku sraz na náměstí. A co teď? No přece suchý šampon aneb záchrana na poslední chvíli. Nebo ne? Za svůj život jsem vyzkoušela zatím  dva tyto zázraky, ale myslím, že favorit je jasný.

SWISS O´PAR Frottee Suchý šampon (200ml)
Tenhle suhcý šampon jsem si koupila na základě recenze u Plum. Chtěla jsem nějaký šampon ve spreji, aby s ním nebylo moc patlání a dobře se nanášel. Tenhle šampon jsem potkala jak v Rossmannu, tak i v DMku za cenu od 65 do 75,-Kč. Tento šampon je celkem neskladný, takže pro mě na cesty naprosto nepraktický. Pro aplikaci musíte nejdříve vlasy rozčesat, rovnoměrně nasprejovat vlasy, vytřít ručníkem a znovu rozčesat. No celkem taky docela zdlouhavé. To si rovnou ty vlasy můžu umýt. Vůně taky nic moc. Je takový dost chemická a po chvilce vyprchá. Vlasy se po něm cca do 1 hodiny zase zmastí. Dávejte si také pozor na nadbytečnou aplikaci. Potom hrozí, že budete vypadat jako stařena, protože po zaschnutí šampon z vlasů dostanete trošku obtížněji. :) Jediné, co oceňuji, je jeho "chladivý" efekt. V létě je to super. Hezky hlavu osvěží a ochladí.

Za mě rozhodně NE - příště ho nechám radši ležet v regálu.

AMICA Suchý šampon (30g)
Tohle je už taková klasika, která zlidověla. Na tenhle suchý šampon si pamatuju už z dob základní školy, což už je rozhodně hodně dávno. Šampon vypadá spíš jako dětský zásyp. Hezky svěže voní. Já ho aplikuji tak, že si ho trošku nasypu do rukou a pak si jimi projedu vlasy. Pokud jsou až moc bílé, stačí si je trošku přejet ručníkem. Vlasy vydrží nemastné ještě cca půl dne a kdykoliv můžete dodat další porci šamponu. Cena byla něco okolo 20-30,-Kč. Což je celkem super, protože se zase tak rychle nespotřebuje. Balení je skladné, tudíž vhodné na cestování jako pohotovka.

Za mě velké ANO - tohohle mazlíka bych do košíku znovu rozhodně hodila.

A jak jste na tom vy se suchými šampony?

Petra

16 comments

  1. Zatím jsem zkoušela jenom Amicu a stačí mi, jsem spokojená :).

    ReplyDelete
  2. Zrovna Amicu nenávidim, hrozně mi vadí :D preferuju v podstatě jakýkoliv ve spreji, protože jako hnědovláska musím vyčesávat tak nějak každý.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha, já jsem taky bruneta a vyčesávat nemusím ?! :-O

      Delete
  3. Amicu mám taky na doporučení z nějakého blogu a rozhodně doporučuju :) Mám světlé vlasy, takže mi nevadí, že je tak bílý... Trochu mi vadí ta aplikace, ve spreji by byl lepší :/ Ale jinak mastnotu skvěle "vysaje" a voní pěkně :) a balení vydrží strašně dlouho, další plus je minimální cena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď :) Mně ten pudr vůbec nevadí, jsem za něj ráda :)

      Delete
  4. Slyšela jsem teď hodně pozitivních ohlasů na suchý šampon od Schaumy, tak ho musím zkusit... i když to nějak moc nepoužívám :))

    Jane´s colours

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho taky používám jen výjimečně, ale Amica vydží snad věky. Tak uvidím a možná bych dala ještě šanci sprejovému suchému šamponu ;)

      Delete
  5. toho sypkeho by som sa bala,pozerala som v superdrug na tie ich ale stale mam nejak strach :D ani neviem preco

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že se nemáš čeho bát ;) Stači si dát menší množství na ruce a pak jimi protřepat vlasy u kořínků :)

      Delete
  6. Používám suchý šampon ve spreji od Baley:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já nevím proč, ale značka Balea mě moc neoslovila. Asi jsem divná :/

      Delete
  7. já už jsem těch suchých šampónů vyzkoušela, ale rozhodně nejlepší je Amica, vlasy my celý den v pohodě vydrží, což oceňuju a příjemně voní, takže za mě taky rozhodně ano.))

    ReplyDelete
  8. zkoušela jsem SYOSS, celkem to ušlo, ale znovu bych si ho nekoupila... ale na Amicu si také pamatuju ještě z dětství :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem Syoss nesnáším, jednou (když začínal) jsem si koupila celou sadu vlasové péče a pak jsem jí zase celou vyhodila, protože moje vlasy byly po použití v dezolátním stavu :-/

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.