Wednesday, May 29, 2013

B-day WISHLIST

Ahoj holky,

narozeniny se kvapem blíží. To znamená, že od zítřka budu oficiálně zase starší. Proto tu mám pro vás ukázku toho, co bych si moooc přála dostat. Třeba se sem narozeninový skřítek podívá a inspiruje se :)

Acqua di Gioia // MAC Eyeshadow // LRP Effaclar // Remington // Kiko Velvet Matt Lipstick 613 // Michael Kors
AdG od Armaniho je klasika, kterou tak trošku očekávám. MAC monostín je další must-have, který bych chtěla zařadit do mé kosmetické sbírky. Dále bych chtěla vyzkoušet něco z řady Effaclar od La Roche-Posay. Nemáte někdo zkušenost? Nedají se sehnat vzorečky v lékárně? Pomalu, ale jistě, mi odchází má milovaná žehlička Remington. Vybrala jsem novou náhradu taktéž od Remingtonu, jelikož je tohle nejlepší značka. Kiko rtěnku už jsem měla na svém wishlistě předtím a stále více se přesvědčuji o tom, že jí strašně nutně potřebuji. Kdybyste měl někdo cestu do Itálie a mohl mi jí přivézt. Nebudu se zlobit. Odměna jistá :) Posledním kouskem na seznamu jsou hodinky od Michaela Korse. Doslova jsem se do nich zamilovala a snad se jich někdy dočkám. Jsem realista a nečekám, že bych je dostala hned teď. Třeba bych si je zasloužila za inženýrské státnice :)


A co by bylo na vašem B-day Wishlistě? Určitě mi dejte vědět dolu do komentářů.

11 comments

  1. Wesulle, tak přání pro zítřek: Všechno nejlepší a hodně dárečků z wishlistu:-). Já budu mít narozeniny až koncem září, takže vlastně nemám ani potuchu, co si budu přát:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :) Tak alespoň máš čas na rozmýšlení :)

      Delete
  2. To je hezký seznam přání. Tak ať se narozeninový skřítek snaží! :)
    Jelikož jsem měla narozeniny před dvěma měsíci, tak na mém seznamu přání zatím nic moc není. :)
    A jinak všechno nejlepší a hodně hodných čtenářů...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju :) Tak hurá na další wishlist :))

      Delete
  3. Tak to je náhoda, ve stejný den jako moje kamarádka :). Tak všechno nejlepší! Ať dostaneš všechny věci z wishlistu :).

    ReplyDelete
  4. Stejné hodinky bych na birthday listu měla určitě taky :) Jinak všechno nejlepší!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Ty hodinky jsou prostě must-have! :)

      Delete
  5. tak to ti prajem všetko najlepšie :) a ja by som určite ocenila YSL rúž a hlavne nový notebook :)

    ReplyDelete
  6. super wishlist!
    a inak, všetko najlepšie! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.