Saturday, May 25, 2013

NOVINKY

Hezký den moje milé čtenářky,

máme tu nový pochmurný den a já jsem tu s novinkami, které se týkají tohoto blogu. 

V první řadě bych vám chtěla velmi poděkovat. Tento týden (tuším čtvrtek) dosáhla návštěvnost blogu na úctyhodných 50 000. Mám z toho velkou radost! Vůbec jsem nečekala, že by se blog k takovému počtu mohl někdy dobrat. Proto vám všem patří velký DÍK

Na oslavu jsem se rozhodla nadělit blogu nový kabátek. Celý týden jsem o tom přemýšlela a domýšlela a vy už ode dneška můžete vidět finální podobu nového Simple Life. Zjednodušila jsem, co se dalo. Mám strašně ráda jednoduchý styl, který je přehledný a tak nějak intuitivní. Nově je zde pouze pravý panel, kde najdete vše, co potřebujete (kontakty, rubriky, archiv, atd.). Pro přehlednost jsem rubriky docela zredukovala. Veškerou kosmetiku nalznete pod štítkem Beauty. I nadále označuji články více štítky, takže pokud byste hledali určitou značku, můžete kliknou tam. Pokud byste hledali něco konkrétního, můžete využít vyhledávácí políčko. Archiv je zmenšený a jen jako rozbalovací menu, aby zbytečně nezabíral místo. GFC byl nově přesunut do spodní části stránky, aby tolik nerušil design. (Jak můžete vidět na obrázku starého designu, mně se GFC zobrazuje na všech stránkách takhle. Prostě Server nenalezen. Nevím, čím to je, ale už to tak mám asi 3/4 roku. pokud někdo víte, jak na to, tak mi poraďte ;)


Já jsem z nového kabátku nadšená. Znovu jsem oprášila znalosti HTML a začala nově s CSS, cožmě začalo hodně bavit. 

Jak se vám nový design líbí?

8 comments

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.