Thursday, May 23, 2013

RANDOM

Ahoj děvčata,

dneska tu mám pro vás oddychovku v podobě random fotek, které se vztahují k tomu, co jsem minulý týden dělala. Moc se mi tyto "články" u ostatních blogerek líbí, protože si ráda prohlížím fotky.

// Hrdý Budžes // Sushi Tempura // Jillian // oběd // Iron Man 3 // Kindle // Nike Free Run 5.0
Předchozí týden jsem měla pracovně velmi nabitý a proto jsem byla ráda za každou volnou chvilku. Náladu mi vždycky zvedne Helenka Součková. V sobotu, když bylo krásně, jsme byli po práci na Apetit Festivalu a užili si sushi. Já měla sushi tempura, což jsem maki rolka obalená v těstíčku plněná pálivou pastou a narychlo osmahnutá na oleji. Čtyři kousky mi bohatě stačily, jelikož na smažené už nejsem zvyklá. Moje jídla se teď většinou skládají z kopce zeleniny, trošky sacharidů a masa. V úterý jsme byli po dlouhé době v kině na 3D Iron Man 3. Já 3D nemám moc ráda, jelikož mi vadí ty brýle. Vám ne? Všechny jsou mi velký a padají mi z nosu. Takže celý film jsem si je musela držet. Jinak film byl peckový a můžu všem doporučit. Mám nového hrdinu :) Ve volném čase čtu na svém Kindlovi Annu Kareninu od Tolstého. Na gymplu jsem jí nestačila přečíst, takže teď jsem se rozhodla, že jí pokořím. Už jsem cca v 1/4 a stále mě to baví. Další aktivitou, kterou ve volném čase dělám, je sport. Opravdu mě to teď naplno chytlo. S Jillian jsme teď nejlepší kamarádky. Sice podle ní necvičím, ale koukám se na její Losing It with Jillian a čerpám inspiraci. Vždycky, když už při sportování nemůžu, si představím tuhle mrňavou uřvanou paní a hned se mi cvičí líp :D Já dodržuju svůj sportovní program - pondělky, pátky a neděle patří posilovně a středy HEATu. Nikee jsem si za tu kratičkou dobu stačila naplno zamilovat a už bych je nedala! Moje sportovní úsilí se vyplácí a tak jsem se rozhodla, že vytrvám jako Hrdý Budžes :) 

A co vy a váš týden?

Petra

2 comments

  1. Teda, při čtení Tvého článku jsem si s hrůzou uvědomila, že už je vlastně čtvrtek... a zítra bude pátek! Já mám pořád pondělí, jak je možný, že to tak rychle uteklo? o.O Tento týden trochu nestíhám, ale každý den (ať je to pondělí nebo čtvrtek) ráda vypnu a projdu si nové články na blozích. A musím Ti pochválit koláž, povedla se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čas nezastavíš, bohužel. Já taky ráda projíždím blogy a čerpám inspirace :) A za pochvalu děkuji :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.