Monday, May 27, 2013

NEW IN / NEW OUT

Ahoj kočky,

dnes jsem tu s článkem, který mapuje moje přírůstky a úbytky v kosmetické sbírce. 


NEW OUT
Začnu nejdříve s úbytky. Těch je méně. O víkendu jsem dopotřebovala oba svoje sprcháče, takže jsem se v neděli musela umýt mužovým Str8tem. Fa NutriSkin je obyčejný sprcháč. Ani nevím, kolik stál, jelikož jsem ho dostala jako dárek od milé paní prodavačky. Je to klasický sprcháč. Dobře pění, celkem obstojně voní, ale asi bych si ho znovu nepořídila. Přijde mi, že moc nehydratuje a nezjemňuje. Dalším mazlíkem, který už byl nahrazen novým kusem, je bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť od Ryoru. Používám ho každé ráno na vyčištění pleti. Dokáže zbavit pleť veškerých nečistot po sladkém spánku. Dokonce i hydratuje a dokáže obličej připravit na pleťový krém. Dopotřebovala jsem i skvělý olejový sprcháč od Nivey, na který chystám recenzi do rubriky THIS or THAT.  A teď zlatý hřeb. Historicky poprvé jsem dopotřebovala do poslední kapky vůni. Acqua di Gioia od Armaniho je zatím nejlepší vůně, kterou jsem kdy měla a koupím si jí znovu. Zamilovala jsem se do ní na první čuch a nehodlám náš vztah jen tak ukončit. Dalším historickým okamžikem bylo dopotřebování očního stínu. Mně se vždycky povede si něco koupit a za týden se mi to znelíbí a rozdám to. Prvním padlým byl stín z paletku Undressed od MUA. Byl výborný jako podkladovka pro další vrstvení barev. 

NEW IN
Dnešní nákupy přinesly velké úlovky. V Rossmannu zlevnili sprcháče od Palmolive. Regály už byly značně vybrakované a tak jsem ulovila "pouze" tenhle Shea butter. Strašně krásně voní a snad bude i vyživující a hydratační. V Rossmannu jsem sehnala i náhradu za můj stín z MUA paletky. Jedná se o stín od Essence 22 Blockbuster (matt effect). Je to krásná tělová matná barvička. Dá se použít jako podkladovka i na zmatnění očních víček. Dalším kouskem do mé sbírky očních stínu je Colorama 305 od Maybelline. Stíny z celé kolekce jsou krásné, jen mi přijdou, že v drogérkách je s nimi zacházeno jako s podřadným zbožím. Celá kolekce byla rozházená po stojanu. Stíny jsem musela přehrabovat a dva na mě vypadly a málem se rozbily. Nakonec jsem vybrala krásný růžový stín s jemným zlatým shimmerem. Na ruce vypadá strašně krásně a oku bude určitě ještě lepší! V DMku jsem nemohla odolat jahodové sprchové pěně ve spreji od Baley za krásných 30Kč. Je mi jasné, že to nebude žádný zázrak, ale je to strašně roztomilé a voňavé. Posledním kouskem je čistící krém od Nivey s antibakteriálním účinkem a výtažkem z Magnolie. Dá se použít jako scrub, maska i jako čistící krém. Takový All-in-1, jak se píše v  názvu. Četla jsem na něj velmi pochvalné recenze, takže se na něj moc těším. Prý má bojovat proti pupínkům, černým tečkám a mastnotě. 

3-2-1   Začínáme testovat!

A jaké jsou vaše novinky?

8 comments

  1. Páni, parfém se mi taky nikdy dopotřebovat do poslední kapky nepodařilo. :) Stín už jeden ano, svůj první a toho času taky jediný. :)
    Na něco od Coloramy se taky chystám. Doufám, že se potom pochlubíš, jaký je ten stín, bojím se, že budou málo pigmentované. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě dám vědět. Zítra ho budu používat poprvé, tak jsem na to zvědavá :)

      Delete
  2. vždy keď vidím u nás v lekárni Ryor,vždy si ho chcem kúpiť a nikdy sa k tomu nedostanem. Stále neviem,ktorý presne zvoliť :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já myslím, že když víš, jakou máš pleť, tak se nemůžeš netrefit s výběrem ;) Všechny řady jsou celkem obsáhlé a každý si něco vybere :)

      Delete
  3. Parfém Armani jsem teď dostala ke dvacetinám! :) ta vůně je dokonalá! :)

    Jane´s colours

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky si myslím. Nejlepší vůně na světě! :)

      Delete
  4. Tak to mně už se parfém spotřebovat povedlo několikrát :). Ten armani je super :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.