Monday, August 17, 2015

Endless summer.

Endless summer

Já to léto mám i občas ráda. Hlavně tedy, když nejsou taková vedra, jaká teď panovala v ČR. U Baltu bylo líp. Sluníčko svítilo, foukal vlahý čerstvý větřík od moře a člověk se nepotil. Kdyby takové počasí dorazilo i do Čech, vůbec bych se nezlobila. Ba naopak. Pekelně bych si to léto užila. Doufám, že alespoň to babí léto bude stát za to. Miluju totiž módu ne vyloženě letní, spíš baboletní. V poslední době jsem si hodně oblíbila bílé kecky. Škoda jen, že jsou často špinavé. Anebo v nich neumím chodit. Klasické džíny jsou moje neverending story. Až na plátěné kalhoty nenosím v létě nic jiného. Mám totiž tak trochu komplex ze svých nohou. Takže se dobrovolně pařím. Proužky jsou mým nejoblíbenějším vzorem. A to hlavně tmavěmodré. Tuhle barvu miluju a je to jedna z mých hodně oblíbených univerzálních barev. Klobouk jsem si koupila na dovolené a stal se z něho můj kámoš do nepohody. Zahránil mě už před tolika úpaly a úžehy, že ho budu milovat po celý jeho život. Je z papíru. Nerada s sebou tahám cokoliv těžkého. Protože když je to těžké, tak se potom potím. Jednoduchá peněženkokabelka na ruku je proto ideál. Hodím do ní jak mobil, peněženku nebo sluneční brýle, které jsou módním doplňkem i praktickým pomocníkem, tak hlavně také rtěnku. V poslední době jsem si oblíbila veškeré odstíny borůvkové, malinové nebo fuchsiové. Nosím je skoro denně a strašně mě baví, jak na mě každý kouká. V Česku totiž nejsou lidé zvyklí na výraznější rtěnky. No, měli by si začít pomalu zvykat.

8 comments

  1. Úplně Tě v tomhle outfitu vidím ;-) za sebe bych si vybrala jiné/veselejší barvy a určitě kraťásky místo džín (ale respektuju komplexy - každý máme jiné, i když myslím, že ten Tvůj je tak trošku ..zbytečný, že? :))

    Budeš psát o dovolené? Kde jste všude byli? :)

    C.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbytečný určitě ne :) Nechci strašit malé děti a ani dospělé :D

      Delete
  2. Modré proužky taky můžu, začínám mít doma docela pěknou sbírku :D Rifle sice v létě moc nemusím, před pár lety jsem si pořídila formální černé kraťásky, které se hodí do kanclu, a na tyhle tepla jsou úplně ideální ;-) Užívej léta! ;-)

    ReplyDelete
  3. ten outfit je skvelý, prúžky sa mi veľmi páčia ! Len by som možno vymenila kabelku :)
    COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. Klobouk a proužky bylo taky moje must have na léto :) Snad bude hezký a teplý začátek podzimu :)

    Ili Libertad

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.