Thursday, August 13, 2015

Sally Hansen Gel Polish Collection


V poslední době se mě hodně ptáte na mou gel lakovou kolekci. Proto jsem se rozhodla, že vám dneska ukážu část ze své sbírky. Konkrétně tedy laky značky Sally Hansen. O sadě, kterou jsem si koupila loňské léto, jste si už mohli přečíst ZDE

Laky Sally Hansen můžete sehnat skoro v každé drogerii DM za 299 Kč / 7 ml produktu. Cena tedy není nikterak malá a škála barev je zato poměrně úzká. V DM jsou, až na malé výjimky, k dostání pouze odstíny červené nebo růžové. Na odstíny modré, zelené, šedé...můžeme prozatím zapomenout. I když je pravda, že na Parfums.cz jsem sehnala šedivý a glitrovaný odstín za krásných 63 Kč / ks. Takže kdo hledá, najde.

Výdrž je poměrně slušná, pokud si dám záležet a nedělám nehty v rychlosti, tak mi lak vydrží i 2 týdny. Nehty mi ale rostou velmi rychle, takže v průměru lak sundavám po 10 dnech. Někdy se několik dní po nalakování udělají bubliny a následné odchlipy. Buď můžete vše odlakovat a zase nalakovat zpět. Nebo mít v záloze jiný obyčejný lak ve stejném odstínu a ten zničený jím přelakovat.


Pink Pong - jemná růžová. Je hodně decentní a vhodná třeba na jaro. Moje první a s tou to všechno začalo!
Kook a Mango - poutavá oranžovočervená. Jedná se o moc pěknou výraznou barvu, kterou ráda nosím celoročně.
Back to the Fuchsia - vyloženě růžová. Na sluníčku chytá i odstíny modré. Protě dokonalá láska na jaro a léto.
Cherry, cherry, bang, bang! - spíše fialová. Tahle barvička je jako dělaná pro jaro nebo podzim.
Red Zin - rudá jako komunistická vlajka. Typická červená, která se opět hodí spíše na podzim a zimu.
Wine Not - vínovočervená s perletí. Tu jedinou jsem ještě neměla na sobě, ale na podzim jí to vynahradím.
Ruby Do - opět červenofialová, ale je v ní o poznání více rudé než v Cherry cherry, bang bang!
Plum´s the World - podzimní hnědošvestková. S touhle jedinou mám problém. Musí se dát dvě vrstvy, protože jedna nestačí. Skoro vůbec nekryje.
Greige - celoroční šedobéžová. Na zimu jako dělaná a ještě v kombinaci se všemi ostatními vypadá opravdu božsky.
Glisten Up! - tmavě šedá s barevnými glitříky. U té jsem měla problém s odlakováním. Drží jako přibitá, takže se musí nehty trochu napilovat. Ale o to delší má výdrž.

7 comments

  1. Hezky! Nejvíce se mi líbí ta kook a mango, teď přes léto jsem na ty oranžovo-červené a růžové barvičky ulítlá!

    ReplyDelete
  2. lak, který vydrží dva týdny? to je sen :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Wau 2 týždne, to je ako sen :D A nespozorovala si, že by sa ti nechty nejako zničili?
    NickaBeautyHunter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se nehty neničí. Mrkni na můj INSTAGRAM. Dáva jsem tam fotku po :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.