Saturday, February 18, 2017

Online shopping #2


Dneska si dáme takovou pohodovku. Protože nakupování na internetu je pohoda. A mnohdy i výhodná. To si takhle sedíte ve vytahaným domácím oblečení. Nenamalovaní. Třeba i se špatnou náladou. Žádný člověk okolo, který by si na vás ukazoval prstem. Žádné trapné pohledy. Nekradete tady náhodou?! Na internetu nejsou žádné fronty. Vánoční nákupy dostávají úplně jiný rozměr. Knihy, elektronika, kosmetika, domácí potřeby, jídlo. To vše a mnohem víc si dneska na internetu můžete koupit.*

Vynikající internetové knihkupectví. Jedny z nejlepších cen na trhu. Rychlé doručení. Jediné, co mě štve. Sběratelské záložky jsou už X let stejné. S ovečkama. Ne že bych ovečky neměla ráda. Ale...
Doprava: od 49 Kč - Česká pošta, PPL, Zásilkovna

1. Pravá vietnamská kuchyně - nádherná kniha s recepty od populární anglické blogerky
2. V šedých tónech - úžasný příběh, který vypráví o litevských deportovaných lidech za 2.SV
3. Bajky Barda Beedleho - pohádkové příběhy, které Hermioně věnoval Albus Brumbál

V poslední době nakupuju kosmetiku pouze zde. Některé ceny jsou vyšší, ale občas mají i slevy. A já slevy ráda. Doručení vždy rychlé. Balíčky řádně zabalené.
Doprava: zdarma nebo od 29 Kč - osobní odběr, výdejní místa, Česká pošta, InTime, PPL, Uloženka

1. Nuxe Vyživující balzám Reve de Miel - jednoduše nejlepší balzám na rty!
2. Sefiros Tělový krém Zelený čaj - je na mém wishlistě a jdu do něj
3. Clinique Odličovací balzám Take The Day Off - odstraní úplně všechen make-up dne

Kdo by neznal tu jejich ukňouranou zelenou příšeru. Myslím, že nikdo takový neexistuje. Dodnes mi občas v hlavě naskočí: "Sto tabletů týdně...". Bohužel to ale funguje. Jejich servis je vynikající. Odběrná místa jsou skoro všude. A nyní tam můžete sehnat snad všechno možné. PS: Obdivuji jejich zaměstnance v době vánočních nákupů. Opravdu palec nahoru!
Doprava: od 30 Kč - osobní odběr, Alza Streetshop, AlzaExpress, Česká pošta, atd.

1. Apple iPhone SE - už se na něj opravdu třesu!
2. Alterna Caviar Transformation Kit - cestovní sada skvělé vlasopéče na zkoušku
3. Remington D3010 Power Dry - začínám přemýšlet o novém fénu. Můj současný se totiž pomalu ale jistě řítí do křemíkového nebe.

*nejedná se o sponzorovaný článek. Všechny odkazy jsou na výrobky, které jsem si sama koupila nebo se chystám koupit. 

3 comments

  1. Na Megaknihy nedám dopustit. Pokud objednávám knihy přes net, tak už jedině na tomhle e-shopu. Minule jsem tam dokonce splnila i nějakou podmínku pro získání DVD zdarma. A s těma záložkama teda bohužel taky souhlasim, už mám asi 10 ovečkovejch :D

    ReplyDelete
  2. Iphone mám taky z Alzy, a spokojenost :) já jsem jak nemocná s aliexpressem a ebay, za pár peněz jsou to občas super úlovky

    Můj blog: Cosmokočka

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.