Saturday, April 04, 2015

SPRING WISHLIST 2015


Krásnou sobotu přeji. Jakpak jste začaly prodloužený víkend? Já ho začala o den dřív, jelikož jsem měla v pátek dovolenou. A celý pátek jsem doháněla resty v blogosvětě. Koukala jsem na vaše videa, četla články, shlédla IG a udělala si povinný jarní wishlist! 

1. Urban Decay Naked Basics - skoro už nutnost v dnešním kosmetickém světě. Navíc poslední dobou zaplavily české kosmetické vody zprávy o příchodu UD do ČR.  9.4. To je termín, který si musíme zapsat do diářů. Už se těším, až se na ty skvosty pojedu do Phy podívat.

2. Clarins Lip Balm Perfector - za boha nemůžu sehnat svůj milovaný Instant Light Natural Lip Perfector v odstínu 05. Tohle by mohla být slibná náhrada, tvrdí Mila.

3. Zoeva štětce - opět další must-have, kterou díky Verče musím prostě mít. Teď vyšla jejich nová bambusová řada a musím říct, že mě moc nenadchla. Já jsem radi na klasiku, takže Classic Eye Set to jistí.

4. Kiehl´s Midnight Recovery Concentrate - když se nad ním Zuzka rozplývala, ihned mě navnadila a já si říkala, že ho prostě musím zkusit! Jestli je tohle zázrak, tak ho sem valte po tunách.

5. Too Faced Melted - já bych na ten IG u Iri neměla vůbec chodit! Odstíny Fig a Nude musí být moje!

6. NARS Sheer Glow Foundation - mám odlitek ze Sephory, který mě přesvědčil o tom, že NARS je prostě značka a že umí. Zatím testuji, ale vypadá to na lásku! 


A co si přejete vy?

5 comments

  1. Zoeva štětce mě taky laply. Zatím jsem pořešila štětec na pudr a základní na oční stíny. Jen u těch dvou asi ale nezůstane:-)

    ReplyDelete
  2. Ty štětce nutně potřebuju😆👍

    Randomm_beauty

    ReplyDelete
  3. Zoeva. to bude můj konec... chci ty růžovo-měděné, tak strašně moc... a Melted mám, v Peony, ale ještě jsem nefotila, takže ani nezkoušela :D

    ReplyDelete
  4. Ten Clarins je opravdu super, mně možná tou konzistencí vyhovuje i víc než ten klasický "leskový". Zoeva štětce mám a zatím jsem s nimi spokojená, uvidím, jak se osvědčí po delší době. Too Faced Melted taky plánuji, jsem zvědavá i na ty metalické :)

    ReplyDelete
  5. hah, půlku wishlistu mám totožnou - toužím po Midnight Recovery, Melted a štětcích od Zoevy :) teď už by jen stačilo si najít nějakého štědrého sponzora :D Naked Basics mám a rozhodně je to skvělá volba, je to moje láska! <3

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.