Wednesday, April 01, 2015

CATRICE Colour Correcting Mattifying Powder


Středa. 1.4.2014. Apríl. Mám roční výročí. A s kým? S prací. Dneska je to přesně rok, co jsem začala dospělácky vydělávat a je to přesně rok, co mě opustily veškeré naivní představy o životě. Ale beru to s rezervou :) Dneska jsem si pro vás připravila menší recenzi na Colour Correcting Mattifying Powder od Catrice. Prodává se pouze v jednom odstínu 010 Delicate Blossom a můžete ho sehnat v Catrice stojanu za cca 120 Kč.

Jedná se o ultrajemně namletý matující pudr, který by měl maskovat především nedokonalosti pleti, protože obsahuje částečky všech vyrovnávacích barev. Růžová dodává unavené pleti svěží nádech, fialová lesk, zelená neutralizuje zarudnutí a béžová podporuje přirozený tón pleti.


Balení je hodně odolné, pevné a můžete v něm najít 8 g produktu. Jediné, co mě tak trošku štvalo, je to, že se nápis začal ošoupávat ihned po zakoupení. Po prvním přičichnutí jsem si myslela, že jsem v ráji. Ten pudr totiž strašně krásně voní a to si srandu fakt nedělám. Voní hodně jemně, troufám si říci až květinově. Kdybych se měla vyjádřit k výkonům a výdrži, tak nevím. Rozhodně matuje. Po nanesení je pleť sametově jemná a podle mě vypadá zdravěji a svěžeji. Výdrž má cca 3-4 hodiny. Pak stačí obličej přepudrovat a jedeme nanovo. Jen si nejsem moc jistá tím vyrovnávacím efektem. Červené flíčky mám stále červené. Takže zelená nefunguje. Zato růžová a béžová fungují na jedničku. Pudr jsem kupovala přesně 12.12.2014 a používám ho denně. Sice jsem se dostala na dno, ale stále ještě zbývá hodně produktu po stranách. Teď přichází ta chvíle, kdy bych vám měla říct, zda produkt koupit nebo nekoupit. Já bych si ho znovu asi nekoupila, ale pokud bych nenašla lepší, tak bych se k němu klidně vrátila. Za ty peníze je to docela fajn záležitost na vyzkoušení.

Nezkoušely jste náhodou tento pudr? A co vy a Catrice?

4 comments

  1. Jé to jsem ráda za pozitivní recenzi. Tento pudr mám v šuplíku a čeká na vyzkoušení, až do potřebuji ten aktuální. A jinak gratuluji k výročí, přijde mi to jako včera, když jsi psala na instagramu, že jdeš poprvé do práce. :-)

    ReplyDelete
  2. toho jsem si nikdy nevšimla! ten budu muset zkusit, díky za tip :)

    ReplyDelete
  3. Ani jsem nevěděla, že Catrice má takový pudr v nabídce :) vypadá dobře, ale jeden pudr od Catrice už mám a zas taková hitparáda to není, tak nevím..

    My Make-up Store

    ReplyDelete
  4. Mám pudr od dermacolu, a musím říct, že také krásně voní :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.