Thursday, October 11, 2012

Moje denní líčení

Ahoj všem,

dnes tu mám pro vás ukázku toho, co používám na denní líčení. Nebudu se tu rozepisovat o své péči o pleť. To jste si mohly přečíst TADY. Přes den se cítím dobře v decentních stínech a výrazných řasách s linkou. V noci trošku přitvrdím a líbí se mi výrazné smoky eyes styl :)


1. První, co udělám po vyčištění pleti, je nanesení BB krému od Garnieru. Mám ho moc ráda a recenzi jste mohly číst TADY. Takže se o něm nechci moc rozepisovat. BB krém nanáším normálně rukama, ale plánuji si pořídit Stipple Brush od ELFu, alespoň pro začátek. Pod krém žádnou bázi nenanáším, max nějaký obyč krém po tom, co si vyčistím pleť a nechci abych byla jedna velká vysušená slupka.
 2. Dále nanesu bázi pod oční stíny od Artdeca, aby mi zaschla a já mohla nanést oční stíny. Doporučuji nechat opravdu dobře zaschnout. Dnes jsem jí nenechala zaschnout a odpoledne jsem měla oční stíny slité dohromady. Je krásně voňavá a perleťová. Mám jí něco kolem čtvrt roku a zatím moc neubylo, takže vydrží hodně dlouho. Myslím si, že je to výborná investice za tu parádu, co to nadělá ;)
3. Dále se "pokusím" zamaskovat své nedostatky. A že jich je. Tenhle korektor je senzační. Nezalézá do vrásek. Hezky se "přicucne" na obličej a zakryje skoro všechno. V kombinaci s pudrem je nepřekonatelný :)
4. Pak nanesu oční stíny v odstínu Butter Pecan od ELFu. Do vnitřního koutku dám světlý stín a do vnějšího koutku nanesu ten tmavší. Jsou celkem hrubé a ten světlejší odstín se mi vypotřebovává víc než ten tmavší.
5. Poté nanesu pomocí štětce gelové linky v odstínu 01 Midnight in Paris, které jsou ten mou pravou rukou. Pokud se nepovede je nanést v přesné lajně, tak použiji na dokreslení linky ve fixe. Obojí jsou od Essence.
6. Mou současně nejoblíbenější řasenkou je 2000 calories od MaxFactoru. Krásně natočí, nabarví a rozčeše řasy. Za ty peníze, co mě stála, je naprosto fantastická!
7. Nakonec nanesu tvářenku, kterou jsem si zamilovala. Dostala jsem jí od své ženy. Je od Revlonu v odstínu 1707-17 Pink Peony. V balení je i aplikátor a skryté zrcátko. Stala se mým oblíbených pomocníkem pro dotvoření výsledného efektu růžolících se tváří :)

A co vy a vaše líčení? Máte rády výraznější líčení i přes den nebo preferujete decentní líčení?

Petra

Aktualizace: Omlouvám se, že jsem sem nedala výslednou fotku, ale bohužel se mi to nepovedlo nafotit, tak aby se mi to líbilo a bylo to "reprezentativní". Proto to ponechám jen vaší fantazii a vy si můžete představovat, jak by to asi mohlo vypadat nebo to popřípadě vyzkoušet :)

16 comments

  1. Škoda, že jsi nepřidala i fotku :-)) Moje denní líčení... no, v současné době je v podstatě nulové :-D Dám si řasenku, něco na obočí, chubbystick a hotovo... jak je zima, tak jsem ráda, že jsem ráda :-D

    http://aodori.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně se to nepovedlo nafotit a nechtěla jsem sem dávat rozmazané, nic neříkající fokty :) Přístě se pokusím :)

      Delete
    2. To je jasný :-) Ale moc ráda se inspiruju, tak se budu těšit na nějaké fotky, snad se brzo povedou :-)

      Delete
  2. Já a líčení? :) Určitě podle nálady.. jsem někdy schopná jen sjednotit pleť, dát řasenku a vyjít .. ;)

    jinak super postup.. jen chybí ta fotečka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak jsem psala předtím. Bohužel se mi nepovedlo nafotit jí tak, jak bych si jí přála a nechtěla jsem vás zbytečně znechucovat svým "neuměním" :D

      Delete
  3. Jéé vypadá to moc hezky! :)

    Nechtela by ses zucastnit GA http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html?

    ReplyDelete
  4. taky si čistím pleť-čistidlem od Nivea a pak použiji krém,ale dekorativní kosmetiku používám jen zřídka kdy :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo,, to já říkám furt a moc lidí mi po vyzkoušení toho starého moc nevěří. Oni to však zjistí sami :)

      Delete
  6. Osobně používám podobné odstíny barev. Kolegyně to vyřešila permanentním make upem ale já na to nemám odvahu. Ty oční stíny co používáš vypadají hodně dobře :-) co by jsi mi doporučila jako zrzce? jaké odstíny?
    www.mujpermanent.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych do toho permanentního make-upu nešla. Záleží na tom, na koho narazíš. Moje kamarádka ho má a mě připadá jako Marfuša. DOst se to nepovedlo :( Myslím si, že záleží taky na barvě očí. Asi bych zvolila, vzhledem k barvě vlasů, přírodní, resp. neutrální nebo bronzové odstíny, které si sednou s barvou vlasů (možná zlatá, béžová, hnědá, lososová, meruňková, apod.)

      Delete
  7. našla som asi 6 produktov, ktoré máme spoločné :)
    veľmi sa mi tvoj blog páči :)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.