Sunday, September 27, 2015

Autumn wishlist 2015

Autumn wishlist
Taky milujete babí léto? Ty rána, kdy ještě svítí sluníčko, ale už není takové teplo. Ráda sedím v obýváku s teplou dekou, snídaní, knihou a otevřenými dvěřmi na balkon. Užívám si tyhle slastné momenty nastupujícího podzimu. A s podzimem je třeba přezkoumat kosmetickou a pečující rutinu a postupně změnit arzenál.

1. CLINIQUE Take The Day Off - na zimu bude potřeba pleť trochu vyživit a hlavně dobře čistit. Micelárku bych proto ráda vyměnila za tohohle krasavce.
2. YSL Rouge Pur Couture the Mats 207 Rose Perfecto - od té doby, co jsem jí viděla u Sobi, tak jí chci. Nádherná růžovka, která bude ideální na všechna roční období.
3. NARS Pure Radiant Tinted Moisturizer - hledám nový lehký krém, který mi nahradí make-up na zimu. Možná tenhle bude dobrý. Půjdu ho omrknout.
4. KIEHL'S Daily Revising Concentrate - jeho noční báška mi opravdu sedl. Ráda bych vyzkoušela i jeho denní verzi, která je novinkou na trhu.
5. ESTÉE LAUDER Pure Color Envy Matte 220 Unattainable - láska na první pohled. Nemám slov. Chci ji a prostě si jí koupím! Až bude mise splněna, dozvíte se o tom. Zcela jistě! 

5 comments

  1. Babie leto milujem, len nemám rada to, že ráno je zima tak musím mať sveter a poobede ho už potom vláčim a mám plné ruky, lebo je teplo :D :) inak mám jeseň veľmi rada. Tento tvoj wishlist je super ! ten rúž má krásnu farbu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  2. Místo NARS Tinted Moisturizer doporučuji nový Complexion Rescue od bareMinerals. Krásně hydratuje, kryje! a přitom neucpává póry, protože neobsahuje díkybohu silikon.. Běž omrknout. :-)

    ReplyDelete
  3. No tak tak YSL rtěnka je pecka!

    ReplyDelete
  4. Nějaký ten produkt od Nars mám již také dlouho na svém pomyslném wishlistu :-).
    Glamour and beauty

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.