Friday, July 13, 2012

Řasenky

Ahoj všem,

dneska bych se chtěla tak trochu zabývat řasenkami. V současné době mám doma 4 řasenky. Nejsou "značkové", prostě klasika z drogerie. Poté co jsem vyzkoušela kvantum těch nejlevnějších řasenek (pod 100,-Kč), jsem se začala orientovat na řasenky od 150,-Kč a výš. Není to nijak zavratná cena, ale při mé spotřebě řasenek a při mém chudém studentském životě, si nemůžu víc dovolit :)

Vyzkoušela jsem kartáčky umělé, husté, tenké, s dlouhými štětinami, krátkými štětinami, apod. a zjistila, že u mých řas je to v podstatě jedno, jaký mají řasenky kartáček a že mi nejvíc záleží na tom, zda jdou dobře odlíčit. Mimochodem, nepoužívám super drahá odličovadla. Vyhovuje mi oční odličovač od Baley za 39,-Kč z drogerie DM. No tady je taková malá recenzička. :)

První je řasenka od Gabrielly Salvete s názvem Giant Gioiello Volume Mascara. Cenu netuším, byl to vánoční prezént. :) Kartáček je poměrně hustý, objemný a je do takové špičky. Z tuby se vytahuje poměrně ztuha a alespoň na tom mém kartáčku jsou viditelné žmolky (na fotce to není moc patrné). Po nanesení slepí řasy do takových těch "týpí" stanů. Díky té "špičce" se může stát, že si namalujete víc oko než řasy, jelikož se při vytažení kartáčku z tuby na špičce zachytí větší mnižství řasenky. Celkem i zanechává žmolky. Řasy jsou po nanesení černé a zvýrazněné, ale žádná sláva. Odličuje se celkem dobře, ale když si poté omyju oči, tak se mi udělají takové ty černé kruhy na spodním víčku. Podotýkám, není to odličovačem. Prostě drží.

Další řasenka je taktéž od Gabrielly Salvete s názvem Passione Volume Mascara. Stála asi 150,-Kč v Tescu (myslím). Řasenka je celkem stejná jako předchozí, jen nemá kartáček do špičky, ale hezky kulatý. Nanášení je lepší než u přechozí řasenky, ale žádná sláva to také není. Žmolkuje, slepuje a vytváří stany, i když je o trochu lepší než předchozí varianta. Zdá se mi, že docela i zhušťuje, ale taky to není světaborné. Řasy jsou pěkně černé, ale řasenka se odličuje celkem špatně. Opět zůstávají na řasách žmolky a zbytky i při několikátém odlíčení. A to si to drhnu celkem slušně.


Třetí a snad nejlepší, co se týče líčení, a zároveň nejhorší, co se týče odlíčení, je taktéž od Gabrielly Salvete a jmenuje se Sinergia False Lash Effect Volumizing. Jedná se o řasennku, která má navozovat efekt umělých řas. Stála mě asi 170,-Kč a byla v páru s tužkou na oči. Má z jedné strany zploštělý kartáček, takže se sním dájí udělat delší řasy. Celkem i zhušťuje. Sice nežmolkuje, ale řasy trochu slepuje a musí se nanášet cca 3krát. Já jsem s ní byla spokojená, ze všech tří "salvetek", nejvíc. Hezky orámovala oko, ale často se mi stávalo, že mi ta zploštělá strana čmárla na namalované oko. Musela jsem mít stále při ruce vatovou tyčinku a doladit celkový vzhled. Co se týče odličování, tak to byla katastrofa. Řasenku jsem musela nejdřív namočit ve vodě při sprše a co nejvíc jí omýt. Až pak jsem si šla oči odlíčit očním odličovačem a stejně řasenka držela u kořínků řas ještě dva další dny. Prostě hrůůůza!

Teď jsem si řekla, že bych mohla trochu zainvestovat a zkusit něco nového. Podle Heureky jsem si našla, jaké řasenky jsou v současné době nejprodávanější a podle recenzí jsem se rozhodla. Volba padla na L´Oréal Volume Million Lashes. A jedním slovem paráda. Kartáček má sice umělohmotný se špičatými výběžky, které občas škrábnou na víčku oka, ale nic to není. Řasenka vůbec nežmolkuje, hezky se nanáší, řasy prodlouží, zhustí, rozdělí a neslepuje. Při odlíčení už nespotřebuji tolik vatových tamponů jako předtím a stačí opravdu jen jeden na každé oko. Po odlíčení nezůstávají na oku žádné zbytky  a přijde mi, že mám i řasy vyživenější a silnější. Docela jsem trpěla na vypadávání řas a v poslední době nic. :) Líbí se mi i obal řasenky. Koupila jsem jí v drogerii DM za 299,-Kč (byla v akci) a vůbec utracených peněz nelituji. Pro mě je to jednoznačně jednička mezi řasenkami, které jsem dosud vyzkoušela.

V budoucnu chci ještě vyzkoušet řasenku Lancome Hypnose Drama a BOURJOIS Mascara Volume Glamour MAX. Tak uvidíme.

A co Vaše zkušenosti s řasenkami?

Petra

4 comments

  1. GS nemam vobec vyskusanu, ale velmi spokojna som bola s Lóreal volume collagen v takom ciernom obale, teraz si presne nespomeniem nazov...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, no po zkušenosti z L´Oréalem už s Gabrielou Salvete nechci nic mít a moc jí nedoporučuju. Asi se fakt vyplatí investovat. Nemyslíš tuhle řasenku??? http://oci.heureka.cz/loreal-extra-volume-collagen-mascara-black-9ml/

      Delete
  2. Tak jsem tu poprvé, ale už jsem "zhltla" článek od E.L.F. a te-´d i tento, o řasenkách :) S žádnou z nich nemám zkušenosti a stejně, jako ty, bych ráda vyzkoušela tu od Bourjois.. Bohužel, momentálně množství mých řasenek výrazně převyšuje potřebu řasenek :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky, to potěší :) Já už se na ní chystám docela dlouho, na tu Bourjoisku. Dělám pravidelně čistky mé kosmetické sbírky, takže můžu vždycky doplňovat zásoby a to mě baví :D To asi udělám se Salvetkami a hned příští měsíc po výplatě objednávám Bourjois a napíšu :)

      Delete

Latest Instagrams

© simplelifeblog.cz. Design by FCD.